06 juni 2010

Fönterputsning

Hej

Äntligen så är alla fönster putsade :) Åhh nu är skit göra gjort och jag bara njuter.

Tog alla fönster idag sen möblerade vi om i köket samtidigt och sen blev d dammsugning och skurning av golven.

Nu har vi nyss kommit hem från Ewa där d blev både kaffe och vin ute i solen. Skön avslutning på denna dag, och som vanligt så fick jag något med mig därifrån :) :)

En trälåda med spalje (svårt att förklara) som jag suktat efter i drygt ett år hehe.

Ska olja in den i morgon sen plantera något i den, vet inte vad än men d löser sig alltid.

Tar en bild i morgon så får ni ser hur den ser ut.

Nu blir d slappa i soffan resten av kvällen.

Ha en skön kväll.

4 kommentarer:

  1. Godmorgon, såå tråkigt med fönstertvätt, jag har några kvar :( tar de när jag kommer hem från min sem.
    Idag är jag ledig så de blir en fika hos syrran, ha en bra dag! Anna

    SvaraRadera
  2. Godmorgon
    Nog är d tråkigt att putsa fönster, men så skönt när d väl är gjort :)

    SvaraRadera
  3. Hittade dit från Annas sida... roligt att hitta nya trevliga bloggar.
    Gud vilken sötis hund på bilden :)
    Fönster putsning... bläää.. jag gjorde en kanon sak i år,. jag dealade bort det med dottern så hon tjänade lite pengar :P och jag slapp putsa ...haha.
    Ha en fin fin dag!
    /Maya

    SvaraRadera
  4. Yes visst är de roligt med nya bloggar, skulle kolla in din blogg men d funkade inte?
    Jodu fönsterputsning är inget jag ser fram emot att göra, gud så trist d är.
    Smart av dig att deala bort d, ska jag nog göra nästa gång hehe.
    Ha en härlig dag Maya :)

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....