25 juli 2024

Behandling igen

Idag va de behandling igen och denna gång tog de inte
6 tim. som de gjorde sist jag hade denna behandling med 3 påsar.

Så skönt och vi körde på idag utan 2・15 min. långsamt.
De funkade så nu kommer vi köra på jämt.

Mina blodprover är kanon och de ända dom tror
är att jag har sådan possitiv inställning därför är prover bra
och därför har jag inga biverkningar 💪

Så jag kör på mitt härliga liv som vanligt och gör de jag ska.

Nästa vecka ska jag göra kontrastmammografi och sen träffa
onkologen. Ska bli spännande och se om min tumör krymp eller inte.

Nu ska jag njuta i soffan och bara ta de lugnt.

I morgon är en nya dag och då ska de fixas nya snygga naglar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...