19 juli 2024

Värdens bästa arbetsgivare

Idag på förmiddagen fick jag ett blombud
från bästa arbetsgivaren, dom är så underbara 💗


Tog en sväng till Maxi för att handla lite
och nu sitter jag bara och tar de lugnt, vilket man måste
göra ibland.

Mannen och sonen är nere och fixar allt som behöver 
fixas med båten.

Vårat tak till båten ska sättas dit så jag slipper
solen då jag tyvärr inte får vara i solen just nu.

Stolarna ska sättas fast och de ska dit en ny
ventliation till ruffen och fönstren till ruffen
måste tätas.

Sen är de bara att åka igen, så vi hoppas på
lite fina och varma dagar så vi kan bada oxå.

Jag mår fortfarande kanon och har hur mycket energi som helst 💪😃




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...