28 juli 2024

Korvgrillning på Ängsö

I går va vi till Örebro och handlade lite.
Stannade på Dinners i Arboga och käkade.
Kan säga ALDRIG mer, fy vilken äcklig mat.

När vi kom hem va jag helt slut och skulle nog ha lyssnat
på min kropp, men vi packade till båten och åkte
ut till Ängsö.


Grillade korv, som är så gott att käka ute.


Molly låg och tuggade ben och Aston fiskade medans vi grillade.


2 Trötta när vi åkte hem. Tog tyvärr tid då de blåste så mycket.


Vackert va de vid solnedgången.


Eftersom jag inte lyssnade på min kropp igår så kom
smällen idag. Masade mig upp kl: 11 och va uppe en stund, sen
sov jag i soffan till 15 och nu skulle jag vilja sova igen.

Men idag är de bara en hemmadag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...