17 juli 2024

Cytostatika igen

Idag va de dags för behandling igen, denna gång blev jag
inte lika rastlös.
Tycker de är så tråkigt att vara still.

De gick som vanligt bra och jag mår kanon bra,

Tog en tur till Åhlens efter för att köpa en present
och lite annat kul.


Nu är de 1 vecka kvar till nästa behandling, ska
bara ta prover 2 dagar innan för att se hur jag mår.
De ska bli spännande att se vad proverna visar
då jag mår så bra för övrigt.

Fick ett glatt besked idag oxå då jag tagit prov
för att kolla om de är ärftligt.
De va de inte och då fortsätter min behandling som planerat,
annars hade de blivit lite ändring i planerna.

Nu ska jag slappa i soffan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Mår bättre

Godmorgon Uppe med tuppen för att vara jag. Första dagen på länge jag mår bra, som de känns just nu. Har tvingat mig själv lite att vara upp...