31 maj 2015

Nu är de snart dags



Godkväll

I går va de Västmaland runt i spöregn :(

Fy sjutton vilken skit väder.
Vi avbröt i Köping och åkte hem för då va vi så blöta och kalla så de inte va roligt längre :(

Idag har vi varit på marknad med mamma, pappa, sonen med familj.
De regnade och regnade men till slut så gav sig regnet.

Fick lite handlat trots vädret.

Som vanligt en ny väska av lite större modell så jag får
plats med ännu mer saker :)

En lite större silver ring och ett par rosa örhängen.


Blev även en ny rosa lite större plånbok.


Efter marknaden åkte vi hem och gav hundarna mat och käkade själva.
Sen åkte vi till mamma för att fira morsdag och lämna hundarna.


Nu har jag nyss duschat och plockat av mig alla smycken för i morgon
7.15 ska jag vara i Enköping för att operera mig.
Önskade att de va gjort nu :)

Nu ska jag slappa i soffan en stund innan de är dags för sängen.
De är såå tyst här utan hundarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...