10 maj 2015

Trasig lampa

Jag gillar verkligen alla fina solcells lampor.

Har haft en jag köpt på Lidl för flera år sen men nu höll den inte längre.
Så idag åkte vi till Bauhaus och hittade denna fina lykta :)


Jysk hade nya häng lyktor då dom från förra sommaren ej funkar mer.


Har alltid velat haft en tvål pump med sensor, men den min syster
har tycker jag ger alldeles för mycket tvål per gång.

Denna ger lagom med tvål så tummen upp för denna.
Så nu ska jag nog köpa en för diskmedel oxå :)


Efm. avslutade vi hos Jessica där de bjöds på kaffe och rabarber paj.

Nu blir de soffan och tidig säng för tidigt jobb i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....