26 maj 2015

Tiden bara rinner iväg

Just nu tycker jag dagarna bara försvinner.

I lördags va jag duktig och äntligen putsade alla fönster, så skönt när
de väl är gjort :)

Söndagen tog vi en hojtur till syrran och hälsade på.

I går storhandlade vi och mannen va och hämtade våran sängkista
som vi väntat på i 7 veckor.


Idag har jag jobbat,  sen blev de en tur till Plantagen
där jag köpte dom sista blommorna till balkongen.



Törnrosas körtel är bara ett måste för den blommar hela sommaren
och växer så fort.


Snöflinga som jag alltid har i dessa krukor.


Denna ska jag ge bort :)


Denna vecka och helg är fullbokad och något varje dag så de
är bara att passa på att vila när tid finns :)

I morgon kväll är de lugnt efter jobbet, tors är de städning efter jobbet.
Fre då ska jag sola och färga håret när jag kommer hem.

Lördag är de Västmaland runt.

Sön kommer mamma och pappa för då ska vi gå på marknaden.
Sen på kvällen åker vi till mamma och firar morsdag och lämnar våra hundar som
ska vara där tills på tis för på mån ska jag äntligen operera mig :)

Så nu är de soffhäng som gäller resten av denna kväll :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...