11 maj 2015

My vill inte äta

Nya lyktorna lös så fint i går kväll :)



Åkte och köpte en pump till diskmedel idag. 
Lite svårt att fota den då den är kromad :)


My har ju fått nån fix idè i huvudet och ska inte äta när 
maten serveras. Vi testade henne och hon åt inte på 4 dagar.
Godis och tuggben käkade hon så hon har inte ont någonstans.

Idag blev jag så trött på henne när hon inte åt så jag la torrfoder
i aktivitets plattan och då åt hon *suck*

Vet inte varför hon gör så här.


Kan ju inte servera henne mat i denna.

Nu ska jag njuta av mina 3 ledig dagar innan helg jobbet börjar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....