04 juni 2015

Nu är de gjort

Så här känner jag mig, ständigt trött och har ingen ork.

Trodde väl aldrig att de skulle ta så hårt att operera bort gallan.

Igår hade jag kramper och spydde på förm. men efter de har jag mått bra.
Kan röra mig lättare nu och har duschat idag.

Operationen blev ju större än va som va planerat då jag även hade
grus och nästan stopp i gångarna ner mot tarmarna, så de blev ett större snitt.

Nu vill jag bara få tillbaka min energi för den finns inte alls, har även lite
problem med att äta så jag får tvinga mig själv. 
Jag hoppas de snart vänder :)

Nu ska jag titta på tv en stund, återkommer när orken är tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...