03 maj 2015

Äntligen lite sol

Då har denna helg snart gått. Har varit så tråkigt väder i helgen,
men idag fick vi äntligen lite sol.

I fredags gjorde vi så lite som möjligt, i går va vi till mamma och fikade.

Idag fick jag lite energi av solen och började fixa lite ute på balkongen.

Innan middagen så blev de kaffe på Jessicas baksida :)

Har hittat billiga dojor på Skopunkten. Jag gillar egentligen inte gympadojor,
så jag hittade dessa med kilklack, jag vill ju ha lite klack på mina skor.


Denna sommar blir de lite ljus rosa till de svarta ute.



Dessa dukar/underlägg har jag kollat efter på öb i säkert ett halvår men dom
har bara haft gråa, men idag hade dom äntligen fått in rosa så nu slog jag till :)


Lite annorlunda solcells lampor från öb som bara kostade 10:-


Nu ska vi snart kolla på film och njuta i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...