10 april 2014

Vårstädning

Godkväll

Idag tog jag äntligen tag i balkongen och gjorde en vårstädning.
Fy sjutton va skitigt de va, men nu är de rent och de är så skönt att de är gjort :)


Har även storstädat inne och jobba i kväll.
Nu börjar min helg och de ska bli så skönt.

Är de fint väder i morgon ska jag kanske putsa alla fönster och byta
 gardiner. Eller så kanske jag gör de en annan dag och solar i morgon i stället :)

Nu ska jag kolla klart på Berg & Meltzer i Amerika.

Ha en härlig kväll

1 kommentar:

  1. Ja de blir ju mycket mysigare och kliva ut i en nystädad balkong, hoppas på värme och sol nu bara!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....