22 april 2014

Ledig men knappt varit hemma

Denna lediga dag har varit full bokad.

Va hos Jessica på dan och fixade mina naglar, de blev en fräsch sommar färg :)


Sen hem och gick ut med hundarna och direkt efter de till dagis och hämtade Freya
då Jessica och Maya skulle på dans. Freya och jag gick hem och gav hundarna mat
och sen gick vi ut i lekparken tills Jessica och Maya kom hem.

Då gick vi in till Jessica och käkade då hon hade köpt med sig mat och sen gick
Jessica i väg på möte och jag la barnen och höll själv på att somna.
Så när J kom hem så sov barnen gott och de gör jag med snart :)

Nu ska jag ut med hundarna sen glo på tv en stund innan sängen.
I morgon är de jobb igen, men dessa 3 sista dagar är de dagtid och de är skönt i bland
att ha kvällarna hemma.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....