17 april 2014

Påsk

Glad påsk på er alla



Hoppas ni får en skön påsk, vädret ska bli underbart lör & sön.

Själv jobbar jag hela helgen och de är inget jag ser fram emot men så kan
de vara ibland.

Nu ska jag fortsätta med städningen här hemma sen ska jag åka och sola :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Glad Midsommar

I helgen har de varit full rulle. Midsommar hos pappa med dom bästa. Dans runt stången för dom små. Sen va vi hemma hos pappa och grillade o...