27 april 2014

Underbar helg

Så va denna härliga helg över :)

I går så åkte vi till Dollar Store och Ica Maxi och storhandlade, när vi skulle åka därifrån
så fick vi syn på Jessica som va där och skulle köpa lördags godis med sina barn. 
Freya klev in i våran bil,satt sig i mitt knä och vägrade följa med Jessica och Maya, så
hon åkte med oss hem och hjälpte mig att packa upp allt :)

Sen efter hundar fått mat och varit ute tog vi hojen och åkte till Sala och käkade.
Sen avslutade vi kvällen med kaffe hos mamma och pappa.

Idag har jag varit och solat och sen tog vi självklart en längre hojtur och slutade den
i Strömsholm med kaffe och glass, de va massor med folk där, inte konstigt då
de har varit sommar i helgen :)

Dessa fina krukor hittade jag på DS och dom passar perfekt till lampan :)


Nu har vi nyss grillat och käkat 


och även hunnit bada hundar sen vi kom hem då 2 av dom ska klippas i morgon
och Selma ska klippas på tis.

Nu är jag sååå trött så nu ska jag inta soffan och straxt kolla på
Hundraåringen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...