24 april 2014

Kaos på jobbet

Godkväll

Idag har de var en jobbig dag då den började med att jag kom till jobbet och ser
att ytter dörren står öppen, fattade inte först men insåg snabbt att någon brutit upp den :(

Fy sjutton va rädd jag blev och vågade först inte gå in, men till slut va jag tvungen
och som tur va så blev dom nog skrämda då min brukare hörde något i natt och ropade så
inget va borta.

Vetskapen är så obehaglig och jag lider med min stackars brukare som ska 
sova själv i natt efter detta.

Så de va poliser och tekniker där nästan hela dagen och jag har mer eller mindre
suttit i telen hela dagen då allt skulle ordnas och fixas.

Nu har jag städat här hemma och är så trött så nu ska jag sjunka ner i soffan
och inte göra nått mer idag.

I morgon är de fre och sista jobbar dagen för denna vecka :)

Ha en skön kväll nu ska jag glo på tv:n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...