01 april 2014

Egentid med Freya

Hej

Här är de som vanligt full fart när jag är ledig, gillas inte men vill inte ha en massa
och fixa till helgen när jag är ledig.

Jag har bäddat rent i sängarna, tvättat, klippt klor på hundar och klippt dom i ansiktet 
och middagen är förberedd.
Nu sitter jag och vilar och käkar lunch men straxt ska jag hoppa in i duschen.

Kl:15 ska jag hämta Freya på dagis och mysa med henne medans Jessica och Maya är 
på dans. Sen ska hundarna i badet igen då dom är sååå dammiga och skitiga.
Vill bara att dom ska sopa bort detta grus så vi slipper detta damm.

Nä de här går inte, duschen kallar :)

Ha en skön dag i kylan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....