21 april 2014

Helgen över

 Godkväll

Sååå härligt att min långa jobbar helg är över, de va så skönt att vara ledig idag.
Jag har njutit för fullt både av ledighet och väder :)

I helgen när jag jobbat har mannen fixat i ordning bänken jag fick av Jessica som
jag ska ha små blommor på i sommar.

Den va lite för lång och fel färg.

Men nu är de perfekt i längden och färgen passar till resten av möblerna :)

Idag tog vi en härlig hojtur till sonen.

Farmors kille gungar :)


På vägen hem stannade vi till vid vattnet och bara njöt av utsikten.



I morgon är jag oxå ledig men då är de fullt upp :)
Mina naglar ska fixas sen ska jag hämta Freya på dagis och sen senare natta både
Freya och Maya medans Jessica är på möte :)

Nu ska jag bara slappa i soffan resten av kvällen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....