27 maj 2013

Förkyld

Vaknade i morse och hade så ont i halsen.
De onda i halsen gav sig men känns att ja har nått skit i kroppen.
Snoret rinner och jag har säkert feber men inte så mycket.
Har ingen ork, men med värktabletter så orkar jag jobba i kväll.
Jag hoppas inte de blir värre för då orkar jag jobba mina pass denna vecka.

Glömde ju visa mina brallor jag köpte på markanden.
Så häftig neon grön färg och dom är så svala och sköna.
Ångrar att jag inte köpte ett par till med neon rosa :)



Väskan, perfekt med lite större väskor när man ska till jobbet och kan få ner
en hel del :)


Nu ska jag åta lite sen åka och jobba.
Ha en skön kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...