23 maj 2013

Trött så jag mår illa


Vilken tur jag är ledig idag, för i kväll sover väl jag kl:19 :)
Jag har aldrig problem med att sova men inatt stängde jag av tv:n efter 1 och sen låg jag och
snurrade hur länge som helst. Vakna om vartannat så kl:5.15 i morse gav jag upp och klev upp.
Har mått illa av trötthet hela dagen och skulle kunna gå och sova nu.

Så jag har farit runt här och gjort allt för att inte sitta still :)
Har tonat håret violett så nu är man rosa i hårbotten, hur snyggt är de?
Tur att de går bort efter några tvättar, visste ju att de skulle sätta sig i hårbotten.

Tog nyss en dusch för att vakna men de hjälpte inte.
Så fort mannen kommer hem ska jag nog åka till Plantagen och köpa lite blommor och
sen kl:16 ska jag vara på Complete för att äntligen fixa mina naglar igen :)
Sen i kväll ska hundarna bada så dom är rena när dom ska ut till landet i morgon och sova där
tills på lördag eftersom vi ska på Mälaren runt :)
Mannen får köra vovvarna i morgon kväll då jag tyvärr jobbar, tur de är ett kort kvälls pass :)

Nu ska jag käka lite lunch.
Ha en bra dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...