26 maj 2013

Marknad

Idag har vi knatat runt på marknaden här i stan.

Som vanligt har jag ju köpt ny väska, vilket jag alltid gör när marknade är här (2 gånger om året)
Är ju galen i väskor :)

Kollade på dojor när vi va där nere och velade och köpte inga, men när jag väl va hemma ångrade
jag mig så vi åkte ner igen.

Skohälsan är de som säljer dessa mycket billigare än på sportaffärer.


Testade och gick lite i dom inne och lite vingliga är dom men jag vänjer mig säkert.


Har velat haft ett sånt här armband så länge men där jag hittat dom har dom varit sååå
dyra, men nu hittade jag och de kostade bara 80:- så både jag och mamma köpte likadana :)


Nu ska jag glo på tv och njuta av sista lediga dagen för denna vecka.

Ha en härlig kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....