05 juni 2013

Envis förkylning

Godmorgon

Fortfarande förkyld men ingen feber just nu. Denna förkylning är envis och smittsam.
Vi är nu 5 st av 7 som har åkt på den på jobbet och vissa ligger däckade hemma. Så de
är inte lätt att få ihop schemat just nu.

Lock för örat har jag och haft snart 1 vecka och fick bekräftat igår att de är en vaxpropp
som satt sig ordentligt. De är så drygt att inte höra och de jävligaste är att jag kan inte 
beställa nån tid för att spola för jag har ingen bil då den pajat :(
Så just nu är jag inte på humör och vill bara dra täcket över huvudet.

Jobbar i kväll sen är jag långledig ända tills mån kl:18 så de ska bli skönt, får hoppas förkylningen
inte blir värre, för vissa på jobbet har fått tillbaka febern efter några dagar igen.
Jag hade skit ont i halsen i går kväll men de är borta nu.

Nu ska jag ta en promenad med hundarna sen göra så lite som möjligt.
Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....