05 maj 2013

Härliga värme

Idag har de verkligen varit hur underbart ute som helst.
Strålande sol från en klarblå himmel och 17 grader varmt.

Så mannen är självklart ute och åker hoj, vilket jag oxå gjort om inte ja haft ont i ryggen.
Vågar inte åka nu då nått är knas med ryggen. Så de blir sjukskrivning denna vecka, vilket
är första gången sen jag började och så ska jag ringa kiropraktorn i morgon.

Jag har roat mig med att plantera några perenner och sen bjöd Jessica på kaffe och nu
sitter jag ute och bloggar och väntar på att mannen ska komma hem så vi kan käka middag.
Tror vi äter ute idag :)

Hittade murgröna med stora blad som jag aldrig sett förut, så jag köpte 2 stycken.


Lavendel som dofta så gott.


Dessa blir de rosa blommor på


och dessa orange blommor.


Ha en skön kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....