03 maj 2013

Plantering

Godkväll

Idag har jag varit ledig och vaknade 07.15 i morse. Fattar inte att jag inte kan sova så fort jag är ledig.
Har i alla fall fått massor gjort idag och har haft sån energi :)

Har äntligen planterat om mina änglatrumpeter så dom fått sina stora krukor nu, och fyllt på
ny jord i alla stora krukor ute så nu fattas bara blommorna. 



Olivträdet har fått stått ute i solen idag men får vara inne på kvällarna för de är ju
ingen värme på nätterna.


Gjort ordning en del ute på balkongen har jag oxå gjort och när jag va klart med allt bestyr
så bjöd Jessica på kaffe :)

I kväll tog vi en hojtur till Kvicksund och käkade och nu myser vi
i soffan och kollar på tv.

I morgon ska jag vara barnvakt på fm till Freya då Jessica och Maja ska på fam. gympa.
Sen ska jag åka till Rusta och kolla på en matta som jag ska ha ute på balkongen.
Vädret ska inte bli så bra här i morgon så då kan man passa på att handla lite :)

Nu ska jag återgå till tv:n
Njut av kvällen mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...