10 maj 2013

Göra så lite som möjligt

Godmorgon

Sitter här och dricker kaffe med uppsvällda ögon. Är sååå trött men endå så vaknar jag tidigt.

Idag ska jag göra så lite som de bara går, typ sola, om nu solen kommer fram.

I går putsade jag alla fönster och bytte gardiner, bäddade rent i sängen och vi tvättade duntäckerna och överkastet i
tvättstugan, torkade allt dam, damsög och skurade golven, duchade av damm från 3 hundar och badade
1 hund. Va helt svettig och helt slut när allt väl va klart. Så jag lovar de va skönt med en dusch och 
sen tog vi hojen och åkte och käkade, va så skönt att åka hemifrån en stund.
Resten av kvällen tillbringade vi i soffan och bara var.

Så idag gör jag inte ett handtag utan jag ska bara vara :)

Ryggen blir sakta men säkert bättre, värst är de på morgonen för då kan jag inte sitta och
är stel, men ju mer jag håller i gång ju bättre blir de :)

Ha en härlig fredag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...