15 oktober 2012

Tråkig måndag

Mörkt kallt och regn.. inte roligt alls.

Så här vill jag att de ska se ut nu :)


Helgen gick som vanligt fort.
I fredags va vi bara hemma och käkade gott och mös framför tv:n
I lördags tog vi en tur med hojen till Markan i strömsholm och mötte upp en jobbarkompis till mannen
och hans tjej, de blev en trevlig pratstund och kaffe där.
När vi åkte hem frös jag faktiskt om fingrarna men de va oxå de ända.
Så när vi kom hem blev de ett varmt bad och sen kröp vi upp i soffan.

På söndagen åkte vi ut en sväng till landet och fikade, denna gång fick hundarna vara hemma
då de ändå va så skitigt ute och jag vill inte ha nån rullande hund i ko skit igen :)

Idag är de sagt att Jessica och jag ska gå våran 5 km runda, så jag hoppas verkligen
regnet håller uppe tills vi har gått:)

Nu ska jag dricka lite kaffe och göra mig i ordning.
Ha en bra dag mina vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....