03 oktober 2012

Besök hos kiropraktorn


Nu så har jag varit hos kiropraktorn. Inflammation i ryggen igen och även en låsning i nacken.
Nacken har jag inte haft nå ont i så jag blev lite förvånad :)
Jag har alltid mått så bra efter jag varit där, men denna gång så mådde jag så illa efter åt.


På måndag ska jag tillbaka och då ska jag testa nålar, de ska tydligen vara bättre så vi får väl se.
Han märkte i alla fall att jag skött mina ryggövningar som jag gör 3 gånger i veckan.
Jag är ju över rörlig så jag behöver bygga upp muskulaturen vilket inte går så snabbt och då blir de
tyvärr så här, fast inflammation blir de inte om man går i tid, så de är mitt eget fel.

Men men nu är de skärpning och jag har bestämt mig för att gå 1 gång i mån så jag slipper få
sååå ont :)

Nu ska jag inta ligg läget i soffan och vila.
I morgon är de slut på ledigheten och dags att börja jobba. Har ju varit ledig nästan en hel vecka
så nu ska jag jobba 4 dagar, men denna helg bara kvällar så jag har låååång sovmorgon :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...