18 oktober 2012

Projekt ny säng


Har fått för oss att byta säng nu.
Våran är så dryg om man ska flytta på den då de är en vattensäng (vi har vanliga madrasser i).
Sen är den skit dryg att bädda med överkast då man inte kan ha de hängande utan man
måste stoppa in de.
Nu vill jag ha bara en huvudgavel och sen kanske 2 sittpuffar som står i fotänden :)

Hittade en skit fin gavel på blocket i går som vi ska åka och kolla på idag.
Den är lite annorlunda och de är ju sånt jag gillar, jag gillar inte dessa sterila raka gavlar.

Så håll nu tummarna att den är lika fin i verkligheten som på bilden :)

Lite lunch nu sen ska jag ta en dusch, nu är de slut på ledigheten så i kväll börjar jag jobba igen
och jobbar tills på söndag.
Ha en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....