08 oktober 2012

Smärta

Så då va jobbar helgen åter igen gjord och de är alltid lika skönt :)

Nu är jag ledig i 2 dagar sen jobbar jag kväll på ons.

Idag har jag varit hos kiropraktorn igen med min inflammation i ryggen.
Denna gång provade jag akupunktur då de går djupare och funkar bättre.
Kan ju säga att när han skruvade på nålarna så gjorde de jäkligt ont, men efter ett 
tag så va jag så bedövad av isen som låg på ryggen så då gick de ganska bra :)
Så vi får väl se om de ger resultat.
Efteråt mådde jag så illa men de är borta nu men som vanligt är jag så trött.
I kväll blir de att vila och bara njuta i soffan, tyvärr får jag inte ut och gå på
några dagar vilket är lite trist då jag hade tänkt att passa på att gå våran
runda nu när jag är ledig.
Men men ryggen är viktigare så jag får väl snällt vila och ta de lugnt några dagar nu :)

Nu ska jag sätta mig och ringa några samtal.
Ha en skön dag mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....