22 oktober 2012

Projekt måla

Så nu är äntligen jobbarhelgen över och jag är ledig i hela 2 dagar :)

Jag bara njuter här hemma idag. Ska bli såå skönt i kväll att slappa och bara glo på tv:n.

I går på dagen va vi och firade William som fyllt 4 år.
Passade ju självklart på att mysa så mycket de bara gick med barnbarnet som va sååå trött.


Lillplutten va så fin i Jeans och skjorta när brorsan hade kalas :)


Idag så har jag fått ett ryck och måla om byrån i sovrummet, eftersom jag hoppas
att vi snart ska tapetsera om och lägga nytt golv så börjar jag lite smått med de vita jag ska
ha i sovrummet :)

Fick helt plötsligt användning av min lampskärm som jag köpte för säkert ett år sen,
men nu passar den ju så bra till krukorna :)


Byrån innan


och efter :)
Funderar på att sätta nån svart text på den om jag hittar nånstans.



Så nu väntar jag på att den ska torka så jag får sätta dit handtagen och ställa tillbaka den.

I kväll innan soffan blir de badning av 2 hundar som ska till frissan och bli korthåriga i morgon.
Selma ska veckan därefter, ska bli så skönt i detta skit väder att få bort pälsarna.

Nu ska jag ta dricka lite kaffe innan de är dags att utfodra djuren.
Ha en härlig dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...