25 oktober 2012

Shopping på Ikea

I dag har jag haft en skön ledig dag.
På förm. åkte vi till Ikea för att köpa vita överkastet jag kolla på och som tur va
fanns de 1 kvar i vitt :)
Köpte även nya blommor till köket  :)



Vill verkligen tapetsera om nu och få bort denna gräsliga färg.
Sängen kommer passa mycket bättre med en vit tapet bakom, så nu ska jag bara hitta
en som passar.


Byrån som jag målade blev jag så nöjd med :) 


Nu ska jag tända lite ljus och dricka kaffe och njuta av kvällen.

En ny rakad My ligger bredvid mig under min munkjacka nu :)


Ha en skön kväll

1 kommentar:

  1. Snyggt me vitt, förstår om du ledsnat på tapeten, allt går i mode :)

    Ha en bra kväll!!
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....