04 oktober 2012

Sovit dåligt


Skaffade ny kudde i går när jag varit hos kiropraktorn och med de sovit såååå dåligt i natt.
Usch vilken obekväm, eller så kanske jag måste vänja mig för denna formar sig och de är ju sån man ska ha.
Jag ger den självklart ett tag till så får vi se om jag sover bättre :)

I morse gav jag upp vid 8 och gick upp. Så nu sitter jag här med en kopp kaffe och har fått massor gjort.
Varit ute med hundarna och kammat igen dom, städat av toaletterna, dammsugit och skurat golv.
Gjort en sallad och gjort pizzan klar som bara ska in i ugnen när vi ska käka.
Hunnit duscha oxå så nu ska jag bara ta de lugnt och vänta på mamma och pappa som shoppar i Västerås
och vill ha kaffe innan dom åker hem.
17 börjar jag jobba i kväll.

Ha en härlig dag i de gråa regniga trista vädret :)

2 kommentarer:

  1. Har också hafr planer me ny kudde men som du säger så är de lite svårt o sova me en ny :)
    Du kan jobba iallafall?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sov lite bättre i natt med nya kudden vänjer mig väl snart hoppas ja :)
    Ja de går bra att jobba, har som tu är inge tunga lyft så då funkar de bra..

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...