19 december 2010

Vit jul

Hej

Oj va d snöar, d har kommit massor med snö och jag tror vi får en vit jul :)

Nu är snart denna jobbarhelg över, ska i väg nu 16 sen i morgon är jag äntligen ledig :) Sen är d en rätt bra vecka med bra jobbartider.

Jobbade 2 tim. i morsen sen har vi städat av lite här hemma och fixat och donat.

Kicki o Patrik (våra grannar) kom över här och jag fick en ask med choklad av Kicki som tack för att jag tänkte på henne när vi behövde folk på jobbet :) Så nu är vi inte bara grannar utan även arbetskamrater :)

Nu ska jag käka här sen ge hundarna mat sen åka och jobba.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...