06 december 2010

Ledighet

Hejsvejs

Tittar in en snabbis då jag straxt ska i väg och jobba.

Har haft jobbarhelg så då finns inte så mycket ork och tid att blogga, d lilla man är ledig då ligger jag bara i soffan och slappar och njuter :)

Sista nu i kväll sen är jag äntligen ledig en dag och sen är de lugnt resten av veckan med korta pass och sen en skön ledig helg :)

Fick just veta av chefen att min ledighetsansökan ang. nyårsafton och nyårsdagen gått igenom, så nu är jag ledig både jul och nyår (skönt) och med d så blir jag ledig 3 helger på raken och d är jag inte bortskämd med :)

Nu måste ja ila igen och ge hundarna mat och sen slänga i mig nått själv att äta och sen åka och jobba. T jobbar efm, så han åker hem vid 17.30 och går ute med hundarna och sen får dom gå ut när vi kommer hem igen.

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....