03 december 2010

Snöar för fullt nu

Hejsvejs

I går hade jag ledig dag och då fixade jag och donade här hemma, gjorde rent d lilla akvariumet som råkat ut för trådalger som d heter. Jag lovar att d så bedrövligt ut, men nu är d rent och fint igen :)

Idag snöar d och -6 grader, alldeles lagom och mysigt. I går va d -18 och de gillade jag inte.

Anna... Ang. Mys tossor så funkade de kanon, hon kunde gå normlat och kunde stå still på alla 4 tassar utan att hon reagerade...MEN..... dom jäklarna åkte av stup i ett och d va inte så roligt.

Jag drog åt kardborrebandet så mycket d bara gick men dom åkte i alla fall av, men kanske är lättare med en hund som inte har en massa päls som knölar sig där man ska dra åt.

I dag behövdes dom i alla fall inte då d inte är så kallt.

Nu har jag nyss tagit en dusch och allt är klart här hemma så nu ska jag bara ta d lugnt tills jag ska i väg å jobba, har ju min jobbar helg nu.

Ha en härlig dag/kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Tack för hjälpen, ska nog kika efter några tossor, ska leta på nätet.
    Här snöar de också!
    Jag har bjudeit hem jobbet så vi blir 8 pers här i kväll, ska bli kul.
    Kram

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...