16 december 2010

Snöstorm ute nu

Hej
Ledig idag och d vräker ner snö och blåser, men tycker d är lite mysigt när man får vara inne :)
I går va Ewa här och rakade ner Casper, brukar inte göra d på vintern men hans baby ull bara tovar ihop sig. Han har fått låna en vinter jacka av sin bästis Milton så han fryser inte när vi går ut :) Selma hon bara njuter i korgen och vräker sig ordenligt :)
D är så fint ute nu och tänk... snart är de jul :)
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att slöa. Har i alla fall gjort i ordning fisk vi ska äta till middagen och kört en maskin tvätt och nu tänker jag dammsuga sen ska vi bada 3 av hundarna i kväll, casper får spara på värmen så han slipper badet i kväll :)
I helgen jobbar jag men sen är jag ledig 3 helgen på raken och de ska bli sååå skönt så :)
Nu är d dags att ta fram och rasta snabeldraken (dammsugare)
Grattis syster till radiopratandet i morse... D gjorde du kanon bra :)
Ha en skön dag/kväll och kör försiktigt om ni ska ut på vägarna

2 kommentarer:

  1. vad lik Casper är min Sluggo som är en lhasa apso, ifall jag skulle klippa ner honom lika mycket tror jag att han skulle se precis likadan ut
    ha det gott

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder! Slappa måste man få göra :)

    Till alla bloggare!
    Blogga något trevligt om Tidningskungen och få en prenumeration, värde ca 150-200 kr!
    Välj mellan ELLE, Allt om Vetenskap, Allt om Whisky, Café eller Hemmets Journal.
    Maila sedan ted@tidningskungen.se om vilken tidning du vill ha.
    Vilken bra julklapp till oss :)

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...