09 december 2010

Har ingen rubrik idag

Hej

Fy sjutton va jag är dålig på att blogga just nu, men jag är sååå trött och har inget vettigt att skriva om. Mitt schema på jobbet är inte d roligaste så de är inte mycket vila i mellan passen.

Men schemat ska göras om men d tar ju ett tag innan allt faller på plats så d är bara att se glad ut så länge :)

Kallt som attan just nu då d börjat blåsa så d biter ordenligt i kinderna.

Näpp d här går inte jag måste göra något så jag inte somnar, ska i väg och jobba 16 sen är de bara 2 tim. i morgon bitti sen har jag äntligen ledig helg igen :)

Ha en skön dag/kväll

1 kommentar:

  1. Jag har också ledig helg, ska inte göra någe jobbigt alls utan bara vara då.
    Kanske kan fixa en julklapp eller så men de är bara kul :)
    Kram

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....