26 maj 2010

Sonens katt är borta

Hej
I går kväll ringde min son och va lite nere, hans älskade Bianca (min perser som bor hos sonen)
hade tagit sig ut. Han har ett fönster i badrummet som är lågt som va öppet, men han har ett galler för d så att inte Bianca skulle ta sig ut. När han kom hem låg gallret på golvet och katten va borta. Han hade letat överallt och även varit ute och ropat på henne.
I morse messade jag honom och ville höra om hon kommit tillbaka men d hade hon tyvärr inte gjort. Jag hoppas verkligen hon dyker upp igen för d är som sagt var ingen ute katt.
Håller alla tummar att hon kommer hem igen.
Idag är vädret bättre då solen skiner och d inte regnar, d är oxå varmare än i går :)
Casper ligger och vilar i korgen eller han försöker vila då My jävlas med honom hela tiden och tycker att dom ska leka i stället :)
Kom igen nu Casper så leker vi. Selma är fortfarande trött efter promenaden :)
Ha en skön dag.

1 kommentar:

  1. Men ohhh så hemskt med Bianca. Stackars Robbin! Hoppas verkligen att allt går bra och att hon kommer hem helskinnad.

    Kram Syster Yster

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....