03 maj 2010

Ny layout

Gokväll

Har gett upp för tillfället att få bort tassarna från bloggen. Kommer fasiken inte ihåg hur jag fick dit dom *s*

Jaja nog om dessa tassar, jag får tänka lite.

Idag har jag varit och träffat chefen och den brukare jag ska jobba hos och sett mitt schema.

Finns inget att klaga på alls, kanon gullig kille som jag ska jobba hos och ett skit bra schema.

Antingen jobbar jag 8-13 eller 14.30-21 en dag i veckan börjar jag 15.30-21. Kommer jobba varannan helg och den veckan jag är ledig på helgen så är jag även ledig tor och fre, kan va skönt med 4 dagar på raken ledig.

Så i morgon börjar jag min introduktion och ska nu gå vid sidan om tis, ons,tor,fre och måndag.

Sen kommer jag börja jobba så fort hon som ska sluta kan gå över på sitt nya jobb hon ska ha.

Nu ska jag glo klart på Håkans bar så ha en skön kväll mina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...