22 maj 2010

Härlig dag

Hej hopp
Idag har vi varit i sura hos en vän till mig och vi tog med oss Casper som behöver lite soc. träning. I början va d skit läskigt, men d tog knappt 5 min. så började hundarna röja och hade så roligt. Så nu är Casper helt slut och sover som en stock.
Mira är här idag och ska vara här tills i morgon :)
Jag har velat ha en liten fontän på balkongen och hade sådan tur att jag fick en av Pelle som vi va hos :) Fint blev d.
Tack snälla.
Casper trivdes i Chattas rabatt hehe. Så kom Tiger hem och honom gillade Casper :)
Vilar...Jobbigt att kuta i denna värme
Killarna vilar i skuggan en stund
Kallt vatten.. ett måste
Kom igen då så busar vi mera :)
Nu ska vi äta sen bara slappa i soffan.
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....