12 maj 2010

Skit va jobbigt d är

Hej

Idag mår jag skit :(

Så jobbigt att se Maxi, hatar när djur är sjuka.

I går såg jag en förbättring då han själv hoppade upp i soffan på kvällen och ville vara med.

Men så fort jag ser när han går så mår jag skit. Fattar inte när d ska vända?

Han får mat lite och ofta nu så jag hoppas verkligen att han snart piggnar till, för jag vet inte hur länge till jag pallar att se honom så här.

Vi åker i alla fall inte iväg i kväll och firar min vän som gifter sig. Känns jävligt men jag måste se de så att Maxi faktiskt är viktigare just nu och då vi måste mata så ofta vi kan så är d bättre att vi är hemma. Jag skulle i alla fall inte kunna koppla av om vi åker.

Nu ska jag ta mig en dusch sen ta rätt på golven här hemma.

Ha en bra dag.

1 kommentar:

  1. Åh va tråkigt att få läsa om att kissen är sjuk!
    Fy... :(
    Kan det vara åldern elr? Har glömt bort hur gammal han är...

    Hoppas att det ordnar sig!
    Kram fr andra sidan stan

    SvaraRadera

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....