21 maj 2010

Idiot ryck

Hejsvejs i d fina vädret :)
Fick ett idiot ryck i går kväll och fick för mig att jag skulle måla ute möblerna vita.
Hade för lite färg för att d skulle räcka så jag började med en hylla :)
Idag ångrar jag mig men nu hade jag börjat med hyllan så d var bara att fortsätta måla en andra gång idag.
Blir ett jäkla piller göra att måla möblerna men d blir säkert bra när d blir klart.
Har även gjort en kyckling gryta med tai och curry sås som vi ska käka i kväll.
Ser inte så gott ut på bilden men jag lovar att den är riktigt smarrig :) Ha en skön dag//kväll mina vänner

1 kommentar:

  1. Ja den där grytan alltså - synd att vi inte fick smaka - nästa gång du visar din meny kommer vi /Lena

    SvaraRadera

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...