26 februari 2010

Töväder

Godkväll

Åter fredag igen :)

Idag är de rena rama tövädret, lite trist då de kom en hel del snö i går kväll igen.

I dag blev d handling på maxi och sen tog jag en sväng in på Lindex då jag behövde nya leggins som inte drar åt sig hund och katthår :) Hittade d jag skulle ha och även en skit snygg tunika med 5 olika kedjor som ett halsband på själv tunikan :)

Får väl bli använt nästa helg då vi ska på 70 års kalas.

I morgon ska vi dona lite här hemma och sen får vi se om vi åker till sura och hämtar ett litet akvarium som en kompis har då vi fått massor av yngel :)

Söndag ska vi till min moster och koppla suround system till deras tv, så de blir fullt upp i helgen.

Nu jobbar T och kommer hem efter 19 och då har jag maten klar, sen blir d soffan för hela kvällen.

Nu ska jag fixa till maten, d blir fyllda kyklingfileer med pepparotsost och bacon runt (mums)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...