01 mars 2010

Vakna tidigt

Godmorgon

va helgen över igen då :)

Som vanligt så kan jag inte sova på morgonen, vaknade 7.30 i morse och va pigg :) så d va lika bra att gå upp.

Snön vräker ner här och d blåser en hel del, skönt att sitta inne och titta ut på ovädret, kanske inte lika mysigt sen när man ska gå ut med hundarna, men d är väl bara att klä på sig ordentligt.

I går va vi hos min moster hela eftermiddagen, d va trevligt. T hjälpte Mats att koppla högtalare till tv:n. Känns som vi varit borta hela helgen då vi rantat hit å dit men d har varit en trevlig helg :) Så nu till veckan blir d inget rantande utan bara vara hemma och fixa lite.

Ska bada hundarna nån dag denna vecka sen ska jag även färga håret och försöka mig på att bygga egna naglar, få se hur d går då jag aldrig gjort d :)

Nu ska jag dricka upp kaffet sen sätta lite fart här hemma.

Ha en skön dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...