21 februari 2010

Lite vinterbilder

Godkväll
Reklam i blåsningen nu så jag lägger in lite vinterbilder jag tog idag när vi åkte till Bålsta.
Idag har de varit -16 grader och strålande sol, så vackert ute :)
En trött Casper vilar i mammas kök
Mamma och pappas fågel hus :)
Grannen hade en lång istapp som såg så häftig ut :)
Massor av snö
Nu blir d kaffe och fortsättning på blåsningen :)
Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...