16 februari 2010

Här igen :)

Hej hej

Vet att jag är skit dålig på att blogga nu, men har haft så mycket i skallen då jag tyvärr blivit arbetslös :(

Så är d när d ska dras in överallt, men men jag hoppas och tror att d löser sig.

D som är jobbigast är att dagarna blir jäkligt långa nu här hemma, en så länge är d bara andra dagen jag är hemma så jag har inte hunnit bli rastlös än men d kommer väl.

Idag har jag i alla fall städat och fixat och donat här hemma och nu sitter jag bara och väntar på att T ska komma hem så ska vi ta med oss Casper och gå till grannen och fika och äta semlor :)

Resten av hundskaran får vara hemma då d nog blir lugnast så då d finns 2 hundar dit vi ska och Electra har ju en förmåga att markera där d finns hundar.

Nu ska jag avsluta här och göra mig klar.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...