08 februari 2010

Reklam paus

Gokväll

Helgen gick fort som vanligt, men nu är även måndagen snart över :)

I helgen blev d städning, tvättning och handling. Lördagen va vi även ute en hel del med hundarna så dom fick kuta av sig ordenligt i snön. Electra grävde ner sig i snön så hon försvann och Casper hade så mycket snöbollar som satt fast så han kunde inte gå upp för trappen utan jag fick bära upp honom :)

Lördags kvällen sov hundarna som stockar efter allt kutande i snön :)

Nu sitter jag och glor på spårlöst och T jobbar.

Nu är reklamen slut så nu måste jag titta igen :)

Ha en skön kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...