20 februari 2010

Ännu mer snö

Hej

Herre gud vilket busväder vi har idag. D snöar ännu mer än igår och idag är d verkligen storm.

Jag frös inte när vi va ut förutom i ansiktet. Hade halsduk till näsan men måste ju se något så längre upp kan man inte täcka ansiktet :)

Har man bara rätta kläder så är d ok att gå ut, tog en sväng till skokanonen och köpte mig ett

par ordenliga stövlar som är varmfodrade, går inte att gå i gympadojor nu.

Så nu ska jag banne mig inte frysa om fötterna :)

I går kväll ringde ett par från Arboga som köpt en valp av oss, d va så kul att höra ifrån dom.

Allt går kanon bra och han är lika snäll och duktig som Casper :) Vi bestämde att hälsa på i sommar :)

Nu ska jag ta mig en varm dusch sen ge hundarna mat och sen blir d en kortis ut med hundarna.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....