20 februari 2010

Ännu mer snö

Hej

Herre gud vilket busväder vi har idag. D snöar ännu mer än igår och idag är d verkligen storm.

Jag frös inte när vi va ut förutom i ansiktet. Hade halsduk till näsan men måste ju se något så längre upp kan man inte täcka ansiktet :)

Har man bara rätta kläder så är d ok att gå ut, tog en sväng till skokanonen och köpte mig ett

par ordenliga stövlar som är varmfodrade, går inte att gå i gympadojor nu.

Så nu ska jag banne mig inte frysa om fötterna :)

I går kväll ringde ett par från Arboga som köpt en valp av oss, d va så kul att höra ifrån dom.

Allt går kanon bra och han är lika snäll och duktig som Casper :) Vi bestämde att hälsa på i sommar :)

Nu ska jag ta mig en varm dusch sen ge hundarna mat och sen blir d en kortis ut med hundarna.

Ha en skön dag//kväll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Rörigt

Godmorgon Uppe med tuppen och sååå trött. Ska snart iväg och ta prover sen åker jag och jobbar. Allt är tömt från gamla båten och jag har gå...