03 februari 2010

Busväder

Hej

Här går dagarna i ett och på kvällarna är jag helt slut, så d blir inte mycket bloggande just nu.

Idag har jag i alla fall lite ledigt och ska bara iväg en snabbis vid 16.30, så idag tar jag d bara lugnt. Fick ställa klockan i morse då Mira skulle komma straxt efter 8, och jag lovar att jag hade grus i ögonen då hehe, men börjar vakna till liv nu :)

Sitter och tittar ut och bävar för att gå ut med hundarna, d är nämligen snöstorm här :(

Snön vräker ner och d blåser som bara den, så jag lovar att d inte blir nån lång promenad.

Ska käka lite frukost nu sen kamma hundar och sen är d dags att gå ut.

Ha en bra dag och håll i hatten om ni ska ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Var fan är våren

Så less på att de är så kallt ute. Vill dra ett täcke över huvudet och komma fram när de är lite varmare. Idag har vi varit hos syrran och f...