21 juni 2015

Midsommar

Då är snart denna helg över.

Denna helg har varit både trevlig och tråkig.

Midsommar firade vi hos Jessica.
Vi blev 11 vuxna och 4 barn och alla fick plats på hennes uteplats.
Regnet höll sig borta och solen kom när vi skulle käka :)


Jessicas mamma hade gjort en så god tårta.


Midsommar dagen tog vi en hojtur till syrran.
De regnade tyvärr en del efter vägen men med regnkläder så blev vi inte blöta :)

Så till de tråkiga beskedet jag fick då jag kom till syrran :(
Min son ringde och berättade att hans pappas sambo dött :(


Vila i frid fina Marie 


I morgon börjar jag jobba efter 3 v. sjukskrivning, ska bli skönt
att komma i gång igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

De växer så de knakar

För 2 veckor sen satte jag tomater och några blomfrön. De växer så fort. Detta är tomater. Kommer tyvärr inte ihåg men de blir rosa blommor....